Monday, March 20, 2006

2006.03.03. 10. nap

Hat ez sajnos rosszul kezdodott, megsem jott ossze az elso repules, mert a jobboldali (Paul oldalan, en baloldalon ulok) fejhallgato dugoja erintkezesi hibas volt. Ilyen apro malorok sajnos gyakorta elofordulnak, mivel szinte megallas nelkul hasznaljak ezeket a masinakat. Aztan mire minden lehetoseget vegigprobaltunk, hogy hatha megis mukodik, addigra mar tul kozel volt a naplemente, nekem meg meg nincs ejszakai kepesitesem. Azert 4 orat tanultunk, atvettuk elmeletben az osszes manovert, amit majd gyakorlunk fent. Holnap 10-kor ujra megprobaljuk, persze egy masik gepen!

Kedves Cat lakotarsammal delelott megneztuk a Floridaban oly nagy szamban megtalalhato idos korosztaly egyik kepviseloje altal hirdetett 95-os Ford Probe-ot, de eleg ramaty volt es mivel nem fizet ra insurance-t, ezert nincs rendszama, ezert nem lehet kimenni vele az utcara kiprobalni, csak a kertben lehetett 5-tel szaguldozni, igy viszont nagyon rizikos, mi van, ha 50-nel bedobja a torolkozot?!?

Este megneztunk egy 94-es Chevy Cavaliert, amihez nem sok remenyt fuztem, mert a hirdetesben olyan idetlen kek szine volt, hogy azt nehezen fogja tudni a kedves elado barmilyen szuper ficsorrel ellensulyozni! 2500-at kert erte, de azt mondta, hogy arilag viszonylag rugalmas. De sajnos csak azert vette valakitol, hogy eladhassa, es az ilyen forrasok nem tul megbizhatoak, jobb lenne egy decens csaladanyatol vagy csaladapatol vasarolni, aki evek ota hasznalja a jarganyt.

Amikor hazaertunk es leultunk vacsizni, lakotarsam kipakolt, hogy augusztusban lesz a mutetje, mert hogy o tulajdonkeppen fiu. Szemrebbenes nelkul mondtam, hogy mar tudtam, kerdezte, hogy mennyi ido alatt jottem ra, mondtam, hogy 1 masodperc alatt, ezen elcsodalkozott. Aztan csacsogtunk a temarol es kertem, hogy mutasson kepeket a regi magarol, Andraskanak hivtak es hat nem akartam mondani neki, de pasinak sokkal helyesebb volt. Egyertelmu, hogy jol esik neki (mondta is), hogy vegre van valaki, akivel hangoutolhat. Semmi bajom nincs vele, igazan szimpatikus figura es nagyon jol ert a repuleshez, biztos sokat tud majd segiteni es szivesen is teszi.

No comments: