Thursday, March 09, 2006

2006.02.23. 2. nap

A 2. nap komaban telt, hiaba aludtam 3-11-ig, ez meg edes keves volt barmifele kipihentseghez, nem beszelve biologiai oram teljes konfuziojarol. Ugyhogy csak Mike-kal, a tulaj/fonokkel kezdtem meg a papir es egyeb adminisztrativ ugyek rendezeset es parolaztam sok-sok uj arccal. Lenyegretoroen es funkcionalisan viszonyultam mindenhez es mindenkihez, nemcsak merthogy ez itt a funkcionalitas es hatekonysag foldje, hanem mert minel elobb szerettem volna ismet agyba kerulni.

Azert elfogadtam egyik lakotarsam shopping invitaciojat. Ugyesen elkoltottem 65 dollart a Wal-Martban, vettem 1 white tennis shue-t ($25-ert!!!), mert ez itt kvazi kotelezo viselet, de 25 dollarert Scholl-t kapni is csak Amerikaban lehet, ugyhogy jo befektetes volt.

Minden nagy, igy az agyiko is (queen size), a furdoszoba is, es van 2 hatalmas closetem, ugyhogy jol elferek. Csak a kocsi hianyzik nagyon, ezert kell rautalodnom kedves lakotarsamra es oktatomra.

Probaltam kuralni a jetlag-kort minel kesobbi fennmaradassal, de 11-nel tovabb nem birtam, teljes system shutdown tortent.

No comments: