Monday, March 13, 2006

2006.02.28. 7. nap

Ma 19-kor vegre megejtettem az elso repulest, igaz, hogy csak bekksziteles formajaban es igaz, hogy sotetben, de legalabb repultem, mert mint kiderult, bekkszitelni lehet TSA papirok nelkul is. Klaus lakotars elso ejjeli repulesenek csendes hatsouleses szemleloje lehettem, de mivel en is ma ultem eloszor kis gepen ejszaka, a latvannyal voltam inkabb elfoglalva es csak masodlagosan a szakmai vonatkozasokkal. Klaus amilyen csendes otthon, olyan beszedes volt oktatojaval, dobbenten hallgattuk fejhallgatommal kettesben. Hiaba, a repules mindenkibol a legjobbat hozza ki... Kiveve mondjuk ifj. JFK-t... meg meg joparakat... na jo, akkor ezt az allitast hagyjuk... Merthogy mint Paultol egyik orank kereteben megtudtam, JFK az ejszakai repules alatt gyakorta elofordulo dezorientacio aldozata lett, az erzekei megkavartak a viszonyitasi pont nelkuli sotetben es ugy tunik nem tanulta meg rendesen, hogy ilyenkor a muszerekre kell hagyatkozni. Osszemosodott a vizszintes a fuggolegessel, az eg a folddel es mar benne is voltak a vegzetes spiralban. De nekunk halisten volt sok szikrazo feny, hazak, autopalyak, shopping mallok, tornyok, nemhiaba ok felelosek a vilag osszes energiafogyasztasanak NEGYEDeert...

No comments: