Wednesday, March 22, 2006

2006.03.07. 14. nap

9-12-ig navigaciobol elmeleteztunk es bar ez is jo volt, azert a nap fenypontja a 8 nappal ezelott online rendelt laptop megerkezese!! Remek dilt sikerult elcsipnem: Dell Inspiron 600m, Intel Celeron M 1.4GHz, 14.1in XGA, 512MB, 40GB, DVD/CDRW, 801.11b/g wireless, XP Home, 560 dollar, asszem otthon egy ilyesmi kb. ketszer ennyi lenne. Azonnal nekiestem, remek kis masina otthoni matuzsalemem utan, es vegre kiprobalhattam a wifizest is, merthogy itt a hazakban wifivel nyomjak a szelessavot, hat igazan fantasztikus, fel-ala jarkaltam a terasztol az agyamig es mindenhol boldogan neteztem!! Amerika csodas!! ;-))


Azonnal feldobtam a skype-ot es a majd' 10,000 kilometer ellenere olyan minosegben beszelhettem szeretteimmel, mintha a szomszed hazban lettek volna. Mar csak a kamera hianyzott a multimediasaghoz, ugyhogy amugy is Giuseppeekkel mallban toltott este leven, beiktattam egy webcam beszerest a Staplesben es 30 dollarert makulatlan kepminoseget kaptam!

Miutan igy kimulattam magam, ejfeltol 4-ig felvaltva tanulmanyoztam uj szerzemenyeimet es a kresz tankonyvet, mivel holnap kreszvizsga!!!

No comments: