Saturday, April 01, 2006

2006.03.09. 16. nap

Teljesen veletlenul vettem eszre, hogy az amugy zokkenomentesen vegrehajtott es hibatlan eredmenyt produkalo mult heti reporvosi vizsgalat azert egy anomaliat megiscsak mutatott: a paciens neme rubrikaba M betu kerult... Mivel aznap pont nem az oltony-nyakkendo kombinaciomat viseltem, remeltem, hogy csak klaviatura gondjai lehettek az ugyintezonek es nem kell nememet igazolo kellemetlen vizsgalatoknak alavetnem magam... Felhivtam hat a klinikat, ahol suru bocsanatkeresek mellett kertek, hogy faradjak vissza es maris korrigaljak. Cat volt oly kedves es visszafaradtunk, ami egy oda-vissza 50 perces autokazast jelentett, mivel az Indian River Walk-in Care Vero Beachben talalhato (a kozeli dokik mind masfelszeres arat kertek). Sajnos azonban az egyetlen embert, aki jogosult lett volna a rendkivuli szellemi munkat igenylo korrekciora, surgos esethez hivtak (nem nagyon ertettem, miert pont az orvos az, aki gepel is...), igy ujabb bocsanatkeresek kozepette holnapi visszateresre kertek. Azert azon jot nevetgeltunk hazafele, hogy kis lakotarsamnak ugyanez az apro korrekcio mennyivel nehezebb ugy...

Este ujabb ejszakai repules vart, mivel az ejszakai jogositashoz 10 fel- es leszallas kell es a multkor csak 8-at csinaltunk. Ezuttal mar nem csak iskolakoroztunk, hanem utvonalra mentunk, eszakra, Titusville-ig, ami a Kennedy Space Center mellett van, ugyhogy meglatni remeltem a raketakilovo fenyeit!! Odauton folytattuk a muszeres alapkikepzest, ezt ugy kell, hogy egy foggles-t (felul foncsorozott muanyag szemuveget) kell felvennem, amibol csak lefele a muszereket lehet latni, kifele/folfele nem. Ejszaka leven sima idore szamitottunk, de Titusvillenel alattomos turbulencia es low level windshear (foldfelszinhez kozeli szelnyiras - a pilota egyik legnagyobb ellensege) csapott le rank, ugyhogy Paul besegitett a leszallasba, igy hazai palyan kell majd meg 2-t landingelnem. Gyorsan visszaindultunk es mielott ismet foggles moge kenyszerultem, azert megprobaltam becserkeszni a kilovoallas fenyeit, de sajnos annal messzibbek es homalyosabbak voltak, semhogy ujjongva konstatalhattam volna meglatasukat.

No comments: