Thursday, April 13, 2006


2006.03.13. 20. nap

Fantasztikus helyen jartam ma, igazi mesevilagban. Volt reggeli repcsizes is a szokasos manoverek gyakorlasaval, de a mesevilag az amugy is csucsokszeru Florida legalso csucsketol 200 km-re levo Key West szigetei korul vart. Cat lakotarsamat es instruktorat (Phil) kisertem el bekksziteles formajaban, ami egyebkent egy erdekes intezmeny, mivel ugye szegeny tanitvany (Cat) fizet igen borsos arat a gepert es oktatasert, a boldog bekkszitelo ingyen repulhet a legjobb helyekre es kozben meg el is leshet egyet s mast, az oktato meg a legmazlistabb, mert Miami es az Atlanti Ocean folott okoskodhat jo csajok elott es mindezert meg fizetest is kap! Barcsak mar oktato lehetnek...

Vegre megnezhettem belulrol a ketmotoros beechcraft duchesst is, amivel hamarosan elkezdem az edzest, amint teljesitem a konverzios kovetelmenyeket es leteszem az itteni PPL-t. Hat igen, ez mar repulo!! Masfelszer olyan gyors, behuzhato futos, allithato propelleres (komplex). A cessna ehhez kepest jatekmasina, pedig mar az is komolyabb kategoria, mint amivel otthon repkedtem (morane). Az ut 2 ora oda, 2 ora vissza, 460km.

A kek minden arnyalata megtalalhato a Key West kornyeki kis szigetek korul. Sot, nehol, mint a tejjel folyo kanaan, feherre (igen, tejfeherre) valt a viz, es a szigetekbol mindenfele formak rajzolodnak ki a repulo szemek szamara, ugy, mint emberi tenyer, alien, csokolozo fokak. Leszallva viszont semmi kulonos, csak egy beach a sok kozul. 4-szer olyan magasan repultunk, mint a kis cessnaval szoktunk es keresztul felhokon is, mivel ok mar instrument rated pilotak, remelem nemsokara en is az leszek (kb. 2 honap mulva).
Es amikor hazafele repulve mogottem a kek-feher szigetekkel, mellettem az oceanba lemeno nappal, elottem meg a Miami skyline-nal arra gondoltam, hogy 3 hete meg a Dob utcaban ucsorogtem az aktahalmokon, akkor azt mondtam magamban, hogy nnna.

No comments: