Saturday, March 05, 2011

Déjá vu

A héten abban a teremben hallgattam bennfentes vigyorral a fleet captain köszöntését és a céges intro kurzust, ahol 2 hónappal ezelőtt huszadmagammal azon izgultam, hogy legalább a szóbelin átmenjek. Kifejezhetetlen érzéskülönbség.
Az elméleti okítás mellett végre elkezdtek áramlani a tárgyak is: wizz láthatósági mellény, wizz wing, wizz belépő. Bár apróságok, kézzelfoghatóságuk révén túlnőnek jelentőségükön.
.
.
.
Ééés jíííhááá, holnapra végre beosztottak az első obszerválásra, és egyből - tízórás - dupla utat kaptam: BUD-CRL-BUD (Brüsszel) és BUD-FCO-BUD (Róma). Az obszerválás a type rating tanfolyam és a line training (oktatás utasokkal a hátunk mögött) közti átmenet, amikor a szimulátor után végre az igazi repülőben az igazi FO és igazi CPT mögött, az igazi 3. ülésben foglalok majd helyet mindenre nyitott szemmel és aggyal, hogy - egyelőre még passzív crew memberként - beszippantsam a wizz procedure-ök és route-ok tudományát.
Leakaszottam hát a 3 éve kimosva, kivasalva, kilövésre készen lógó, floridai váll-laptartós ingemet, amiről azt gondoltam, hogy már sosem lesz rajtam, de mivel a wizz egyenruhára még kb. 1 hónapot várnom kell, remekül fog jönni. Az aviatoros oktatós wing által ütött lyukak elfedésére pedig tökéletesen passzol a wizz kitűző.
Továbbá tiszta szerencse, hogy 2 napja megérkezett az 1 hónapja rendelt ray ban-em is, nehogymár mezei - polarizált - napszemüvegben kelljen égetni magam...

No comments: