Friday, January 21, 2011

2006.06.29-i, floridai gondolatok

ma elhataroztam, hogy elso airline jobom megkaparintasakor koszono levelet fogok irni m.....nak, hogy aszondja:
'nagyreszt neked koszonhetem, m....., hogy eljutottam eletem nagy pillanatahoz.
nem gondolom olyan cinikusan, mint ahogyan hangzik, de ha akkor nem rugsz ki, meg most is exceltablakat tologatnek egy 15 (max 17) inch atmeroju kepernyo elott.
a wesselenyi utcai eveim alatt toled kapott sovanyka fizetesbol osszesporolt penzembol csinaltam meg otthon a ppl-t.
majd az altalad tortent kirugasom utani szerencses munkahelyvalasztassal osszeszedett soksoksok penzbol toltottem 2 felejthetetlen, paratlanul szines es sikerelmenyekben tobzodo evet az amerikai kontinens keresztul-kasul repulesevel.
most pedig itt allok alomallasom kuszoben, ugy, hogy az ajto nyitva is.
ugyhogy, ha azota is lelkiismeretfurdalas gyotort volna miattam, akkor kerlek, azonnal nyugodj meg, fujj egy nagyot es dolj hatra kenyelmesen, ismet jot tettel. koszonom es tovabbi hasonlo sikereket kivanok neked!'

No comments: